اسباب بازی تلفن حیوانات موزیکال

ویژگی‌های محصول
  • سایز: 20 سانتی‌متر
  • وزن: 250 گرم
  • رنگ: چند رنگ
  • باتری: دارد
  • جنس بدنه: پلاستیکی
  • رده سنی: خردسال, کودک
  • قابلیت پخش صدا: دارد
  • هدف بازی: آموزشی, سرگرمی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار هایپرباکس
ارسال سریع به تهران توسط پست پیشتاز
ارسال سریع به شهرستان توسط پست پیشتاز

ناموجود

Email when stock available

ارسال سریع
پرداخت آسان
7 روز ضمانت بازگشت کالا
تضمین قیمت و کیفیت
اصالت کالا

عکس واقعی محصولات

بررسی محصول

دوران زیبای کودکی همیشه پر است از کنجکاوی و علاقه‌ی کودکان نسبت به کار کردن با وسایلی که در اطراف خود می‌بینند. یکی از وسایلی که این روز‌ها هر کودکی در دنیای اطراف خودش می‌بیند تلفن است که جزئیات فراوان آن باعث می‌شود بچه ها مدام به دنبال کشف چگونگی کارکرد این وسیله‌ی ارتباطی و امتحان کردن آن باشند.

بنابراین جای تعجبی ندارد که اسباب‌بازی‌های تلفن بین بچه‌ها این قدر پرطرفدار و محبوب هستند. این اسباب‌بازی تلفن حیوانات موزیکال می‌تواند برای مدت زمان طولانی بچه‌ها را به خود مشغول کند چرا که با امکانات بسیار متنوع و جذابی طراحی شده است.  برای بازی کردن با این تلفن سه روش مختلف وجود دارد که با استفاده از کفش‌دوزک بامزه ای که در پایین این تلفن قرار گرفته، قادر به امتحان کردن و عوض کردن این روش‌ها هستید.

اسباب بازی تلفن حیوانات موزیکال

روی هر یک از کلید های تلفن در کنار اعداد، تصویر یک حیوان حک شده که شما در یکی از روش‌ها  با فشار دادن هر دکمه صدای همان حیوان را می‌شنوید که این قابلیت در یادگیری صدای حیوانات برای کودکان بسیار موثر واقع می‌شود. در روش دیگر می‌توانید با فشار دادن هر یک از دکمه ها یک آهنگ زیبا بشنوید و در آخرین روش برای بازی با این تلفن مهیج نیز با فشار دادن دکمه ها صدای شماره‌گیری اعداد را می‌شنوید.

امکانات صوتی که این تلفن حیوانات موزیکال که البته دارای چراغ نیز هست به کودک عزیز شما می‌دهد به این سه روش محدود نشده و آن ها می‌توانند از طریق دکمه های گل شکل روی تلفن صدا‌های جالب دیگری مثل صدای زنگ خوردن تلفن، شماره گیری و خنده ی شاد کودکانه را بشنوند و لبخند روی صورت‌های زیبایشان شکل بگیرد. جنس بدنه‌ی این تلفن از پلاستیک بوده و برای تمام کودکان بالای 18 ماه انتخاب بسیار عالی و سرگرم‌کننده‌ای می‌باشد.

خرید اسباب بازی تلفن حیوانات موزیکال با قیمت عالی و کیفیت تضمین شده از هایپرباکس

اسباب بازی تلفن حیوانات، یک اسباب بازی موزیکال چند کاره است. کابرد این اسباب بازی به سرعت و به سادگی تغییر می‌کند. بنابراین کودکان می‌توانند صداهای چندگانه‌ی مختلفی را از این اسباب بازی تلفن حیوانات موزیکال بشنوند.

بدنه‌ی اسباب بازی از پلاستیک کاملاً بی‌خطر و سبک‌وزن برای کودک ساخته شده است. همین حالا می‌توانید برای خرید اسباب بازی تلفن حیوانات موزیکال، از طریق سایت هایپرباکس اقدام کنید.

خرید انواع اسباب بازی موزیکال با قیمت عالی از هایپرباکس

 

مشخصات

سایز

20 سانتی‌متر

وزن

250 گرم

رنگ

چند رنگ

باتری

دارد

جنس بدنه

پلاستیکی

رده سنی

خردسال, کودک

قابلیت پخش صدا

دارد

هدف بازی

آموزشی, سرگرمی

سایر توضیحات

مناسب برای کودکان 36 ماه به بالا, موزیکال و دارای چراغ, وزن سبک

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اسباب بازی تلفن حیوانات موزیکال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *