شرایط مرجوعی کالا

هدف ما این است که شما با هایپرباکس یک خرید رضایت‌بخش را تجربه کنید. بنابراین با وجود تلاش‌های تیم هایپرباکس برای خدمت رسانی هر چه بهتر و دقیق‌تر به مشتریان، ما در قبال هر گونه مشکل احتمالی کالا مسئولیت قبول می‌کنیم و حتی برای منصرف شدن شما از خرید، یک بازه‌ی زمانی معین را در نظر می‌گیریم.

فقط کالا‌هایی که شرایط زیر را داشته باشند شامل شرایط مرجوعی می‌شوند:

  1. کالایی که استفاده نشده، پلمپ آن باز نشده، بسته‌بندی مانند روز اول است و فقط شما از خرید آن منصرف شده‌اید.
  2. محصولی که با مشخصات روی سایت مغایرت داشته باشد و همراه جعبه و تمام لوازم جانبی‌اش ارسال شود.
  3. محصول خریداری شده به هنگام دریافت ایراد ظاهری یا فنی داشته باشد. در نظر داشته باشید که هرگونه استفاده‌ی اشتباه کاربر از محصول به هنگام نصب و راه‌اندازی، پاره و مخدوش کردن جعبه، استفاده‌ی غیر معمول و متفاوت با دستور دفترچه راهنما، قرار گرفتن در رطوبت و حرارت که منجر به خراب شدن کالا شود، شامل این سرویس نخواهد شد.
  4. جعبه‌ی محصول کاملاً سالم باشد و مانند بسته‌بندی روز اولش با تمام وسایل جانبی ارسال شود.
  5. قبل از مرجوع کردن محصول با ما تماس بگیرید و به هیچ‌وجه بدون اطلاع دادن به تیم پشتیبانی، محصول را مرجوع نکنید.

 

 

کالا بدون ایراد و مشکل به دستم رسیده، اما از خرید خود منصرف شدم. آیا می‌توانم آن را مرجوع کنم؟

شما در این شرایط برای مرجوع کردن کالایی که خریداری کرده‌اید، 7 روز زمان دارید. اما فقط در صورتی می‌توانید آن را مرجوع کنید که کاملاً در همان حالت اولیه‌ای که تحویل گرفته شده، بدون باز کردن روکش کیسه‌ای و پلمپ محصول برای ما ارسال شود. شرط عدم استفاده از محصول ضروری است و هیچ آسیب و تغییری در حالت اولیه‌ی دریافت شده‌ی کالا مجاز نیست. هزینه‌ی ارسال در این شرایط به عهده‌ی خود مشتری است.

 

 

محصولی که خریداری کرده‌ام ایراد فنی یا ظاهری دارد. چگونه می‌توانم آن را مرجوع کنم؟

اگر این ایراد در لحظه‌ی تحویل سفارش قابل مشاهده باشد، می‌توانید از تحویل گرفتن آن خودداری کنید تا محصول همان موقع برای برسی به مجموعه بازگردانده شود. در صورتی که ایراد تنها بعد از باز کردن جعبه قابل مشاهده بود، حداکثر تا 24 ساعت پس از تحویل کالا برای مرجوع کردن آن مهلت دارید. ایراداتی که بر اثر استفاده‌ی اشتباه کاربر در محصول ایجاد شده باشند، شامل گارانتی نیست. تمام اقلام همراه اسباب بازی مانند جعبه، باتری، دفترچه‌ی راهنما و لوازم جانبی باید درون بسته‌ی خود اسباب بازی قرار گرفته و ارسال شوند. هرگونه پارگی و نوشته روی جعبه‌ی محصول، امکان استفاده از این سرویس را از بین می‌برد. هزینه‌ی ارسال در این شرایط به عهده‌ی هایپرباکس است.

 

 

 

محصولی که خریداری کرده‌ام با مشخصات روی سایت مغایرت دارد، تا کی فرصت دارم که آن را مرجوع کنم؟

اگر محصولی که خریداری کرده‌اید از هر نظر با مشخصات وارد شده روی سایت مغایرت داشت، 24 ساعت فرصت دارید تا این موضوع را به ما اطلاع دهید و محصول را مرجوع کنید. در صورتی که این مغایرت مواردی مانند رنگ یا سایز بود که بدون باز کردن روکش کیسه‌ای و بسته‌بندی محصول قابل مشاهده هستند، لطفاً از باز کردن بسته خودداری کنید. بسته را به همان شکل مرجوع کنید تا در صورت موجود بودن، محصول موردنظرتان برای شما ارسال شود. در صورت موجود نبودن محصول نیز، وجه شما عودت داده می‌شود. هزینه‌ی ارسال در این مورد به عهده‌ی هایپرباکس است.

 

 

 

بعد از این که کالا را مرجوع کنم چه اتفاقی میفتد؟

کالای مرجوع شده مستقیماً برای بررسی در اختیار کارشناسان تیم خدمات پس از فروش هایپرباکس قرار می‌گیرد. تصمیم‌گیری نهایی در مورد مرجوعی کالا، فقط به عهده‌ی کارشناسان می‌باشد و بعد از 48 ساعت به شما اعلام می‌گردد. بعد از این که شرایط مرجوعی کالا شما تایید شد، در صورت موجود بودن کالا مجدداً نمونه‌ی دیگری از آن برای شما ارسال می‌شود. در صورت موجود نبودن کالا نیز وجه شما عودت داده می‌شود.

بازگشت به بالا