اسباب بازی چرخ و فلک موزیکال

ویژگی‌های محصول
  • سایز: 30 سانتی‌متر
  • وزن: 500 گرم
  • رنگ: صورتی
  • باتری: دارد
  • جنس بدنه: پلاستیک ABS
  • رده سنی: خردسال, کودک
  • قابلیت پخش صدا: دارد
  • قابلیت حرکت: چرخشی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار هایپرباکس
ارسال سریع به تهران توسط پست پیشتاز
ارسال سریع به شهرستان توسط پست پیشتاز

ناموجود

Email when stock available

ارسال سریع
پرداخت آسان
7 روز ضمانت بازگشت کالا
تضمین قیمت و کیفیت
اصالت کالا

بررسی محصول

این چرخ‌و‌فلک زیبای حلزونی شکل، آن قدر قابلیت‌های متنوع و متفاوت موزیکالی دارد که می‌تواند ساعت‌ها فرزندان عزیز شما را سرگرم کند. چرخ‌و‌فلکی که بر دوش این حلزون قرار دارد ثابت نیست و میتوانید آن را بچرخانید. حیوانات سوار بر چرخ‌و‌فلک نیز قابلیت چرخش سیصد و شصت درجه دارند و علاوه‌بر این شما می‌توانید این سه حیوان کوچک و بامزه را از چرخ جدا کرده و برای بازی استفاده کنید یا از چرخش آن ها به روی چرخ لذت ببرید. بعد از این که با استفاده از دکمه‌ی آن و آف این اسباب‌بازی را روشن کردید، متوجه قابلیت پخش نور و کلید‌های چراغانی آن می‌شوید که زیبایی این اسباب بازی را دوچندان کرده است.

اسباب بازی چرخ و فلک موزیکال

همچنین با استفاده از همین دکمه می‌توانید صدای اسباب‌بازی را کم و زیاد کرده که این ویژگی بسیار کاربردی است. از کلید‌های پیانو شکل این اسباب‌بازی بسته به این که کدام دکمه را فشار داده و از کدام قابلیت آن استفاده می‌کنید صدا های مختلف و مهیجی مثل صدای خود کلید های پیانو، پخش آهنگ و یک سری موسیقی‌های آرامش بخش پخش می‌شود. یک دکمه‌ی طبل مانند نیز روی این اسباب‌بازی قرار دارد که کودک علاقه‌مند به موسیقی شما می‌تواند با استفاده از آن صدای طبل تولید ‌کند. برای بازی کردن با این حلزون جالب بیشتر از یک روش وجود دارد و همین ویژگی کودک را به تلاش برای کشف تمام قابلیت های این اسباب‌بازی تشویق می‌کند. جنس این حلزون نشاط‌آور از پلاستیک ABS بوده و در افزایش خلاقیت و توانایی های شنیداری کودک نقش بسیار خوبی دارد.

خرید اسباب بازی چرخ و فلک موزیکال با قیمت عالی و کیفیت تضمین شده از هایپرباکس

به دلیل فواید و جذابیت زیادی که اسباب بازی های موزیکال دارند، بسیاری از والدین به دنبال خرید اسباب بازی موزیکال متحرک با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستند. اسباب بازی چرخ و فلک موزیکال، نقش چند اسباب بازی مختلف را برای کودک بازی می‌کند. بنابراین بچه‌ها می‌توانند ساعت‌ها با این اسباب بازی باکیفیت و بی‌خطر بازی کنند. اگر می‌خواهید اسباب بازی موزیکال چرخ و فلک را در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید، همین حالا می‌توانید در هایپرباکس ثبت سفارش کنید.

مشخصات

سایز

30 سانتی‌متر

وزن

500 گرم

رنگ

صورتی

باتری

دارد

جنس بدنه

پلاستیک ABS

رده سنی

خردسال, کودک

قابلیت پخش صدا

دارد

قابلیت حرکت

چرخشی

سایر توضیحات

سرگرم کننده, مناسب برای سیسمونی, مناسب برای کودکان 36 ماه به بالا, موزیکال و دارای چراغ

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اسباب بازی چرخ و فلک موزیکال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *