اسباب بازی ناخن کاری

ویژگی‌های محصول
  • سایز جعبه: 30*24 سانتی‌متر
  • وزن: 180 گرم
  • رنگ: صورتی
  • باتری: دارد
  • جنس بدنه: پلاستیکی
  • رده سنی: خردسال, کودک
  • محتویات بسته: دو عدد لاک, یک عدد پالت ناخن, یک عدد جدا کننده‌ی انگشتان, یک عدد سوهان برقی
  • سایر توضیحات: تقویت مهارت‌های اجتماعی, سرگرم کننده, قابل استفاده برای سنین بالای 3 سال, کمک به تقویت خلاقیت, کیفیت بالای ساخت
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار هایپرباکس
ارسال سریع به تهران توسط پست پیشتاز
ارسال سریع به شهرستان توسط پست پیشتاز

15% 197,944 تومان

چرا از هایپرباکس بخرم؟
ارسال سریع
پرداخت آسان
7 روز ضمانت بازگشت کالا
تضمین قیمت و کیفیت
اصالت کالا

بررسی محصول

چه کسی بهتر از خود دختربچه‌ها می‌تواند ناخن‌هایشان را درست کند؟

شاید به ندرت بتوان اسباب بازی را پیدا کرد که به اندازه اسباب بازی لاک زدن ناخن برای دختربچه‌ها جذاب باشد. این اسباب بازی یک ست جذاب صورتی رنگ از وسایل ناخن کاری است که بچه‌ها می‌توانند به کمک آن ناخن‌هایشان را تزئین کنند. این ست شامل یک عدد سوهان برقی، دو عدد لاک صورتی و سرخ‌آبی، یک عدد پالت ناخن و یک عدد ابزار جدا کننده‌ی انگشتان است.

جنس، ابعاد و نحوه کارکرد اسباب بازی ناخن کاری

پس از آن که سری سوهان برقی به آن متصل شد، کافی است تا دو عدد باتری 1.5 ولتی در آن قرار دهید. سپس با فشردن دکمه‌ی قلب، سوهان برقی شروع به کار می‌کند و می‌توان آن را روی ناخن‌ها کشید. اسباب بازی ناخن مصنوعی، یک پالت ناخن دارد تا کودکان بتوانند علاوه‌بر ناخن‌های خودشان، ناخن‌های دیگر را نیز طراحی کنند. اسباب بازی دخترانه ناخن، به کودکان کمک می‌کند تا با قرار دادن دست‌ها در وسیله‌ی جدا کننده‌ی انگشتان، به راحتی و بدون کثیف کردن محیط لاک بزنند. همه‌ی اقلام اسباب بازی وسایل ناخن به جز جداکننده‌ی انگشتان که اَبری است، پلاستیکی هستند. طول سوهان برقی اسباب بازی 15 سانتی‌متر است.

اسباب بازی ناخن کاری

 

فواید بازی با اسباب بازی ناخن کاری برای کودکان

دختربچه‌ها همیشه از خانم‌های بزرگ‌تر از خودشان الگوبرداری می‌کنند. این رفتار در آن‌ها کاملاً غریزی و طبیعی است. ما باید به آن‌ها کمک کنیم تا شرایط مناسب برای این الگوبرداری را در اختیار داشته باشند. یک اسباب بازی ناخن کاری باعث می‌شود دختربچه‌ها احساس کنند مانند مادرشان یا خواهر بزرگ‌ترشان به ناخن‌هایشان رسیدگی می‌کنند. این حس آن‌قدر برای آن‌ها شیرین است که به سختی از اسباب بازی طراحی ناخن خود جدا می‌شوند. از همه مهم‌تر، اسباب بازی ناخن کاری باعث افزایش خلاقیت و ارتباطات اجتماعی در کودکان می‌شود. آن‌ها ساعت‌ها کنار دوستانشان با این اسباب بازی ناخن کاری بازی می‌کنند و با خلاقیت ناخن‌هایشان را زیباتر می‌کنند.

خرید اسباب بازی ناخن کاری با قیمت عالی و کیفیت تضمین شده از هایپرباکس

احتمالاً شما تا به حال زیاد از دختربچه‌ها تقاضای خرید اسباب بازی ناخن کاری را شنیده‌اید. اما نکته‌ی مهم در خرید یک اسباب بازی برای ناخن، کیفیت است. چرا که اقلام مختلف این اسباب بازی قرار است مدام با دست‌های کوچک کودکان شما در تماس باشد. این اسباب بازی ناخن کاری قیمت مناسبی دارد و علاوه‌بر این، برای تمام کودکان بالای 3 سال مناسب و بی‌خطر است.

مشخصات

سایز جعبه

30*24 سانتی‌متر

وزن

180 گرم

رنگ

صورتی

باتری

دارد

جنس بدنه

پلاستیکی

رده سنی

خردسال, کودک

محتویات بسته

دو عدد لاک, یک عدد پالت ناخن, یک عدد جدا کننده‌ی انگشتان, یک عدد سوهان برقی

سایر توضیحات

تقویت مهارت‌های اجتماعی, سرگرم کننده, قابل استفاده برای سنین بالای 3 سال, کمک به تقویت خلاقیت, کیفیت بالای ساخت

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اسباب بازی ناخن کاری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *