هایپرباکس متعهد است در روزهای کاری تمام سفارشهایی ثبت شده را برابر با قوانین، به دست مشتریان خود برساند. در صورت بروز هرگونه مشکل در این روند هایپرباکس از راههای ارتباطی مانند: تماس تلفنی با شماره همراه و یا ثابت ثبت شده در پروفایل مشتری؛ اس ام اس و یا ایمیل مشکل پیش آمده را به اطلاع مشتری برساند و زمان بعدی ارسال را با او هماهنگ کند. در صورت در دسترس نبودن مشتری و عدم توانایی او در هماهنگی ارسال یا برقراری ارتباط با ایشان سفارش پس از ۷ روز کاری لغو میشود و در مبلغ پرداختی توسط کاربر به اعتبار حساب کاربری ایشان اضافه میشود.
از آنجا که بازههای ارسال کالا برای هایپرباکس طبق زمان بندیهای خاصی تعریف میشود لازم است در زمان ثبت سفارش بر اساس مفاهیم زیر عمل گردد. درخواستهای خارج از این بازه زمانی به هیچ وجه مورد وثوق هایپرباکس نیست. فروشگاه اینترنتی هایپرباکس این اجازه را دارد تا بازههای زمانی اعلام شده برای ارسال کالا را بنا به شرایط و حجم سفارشات تغییر دهد. و از طریق تماس تلفنی یا پیامک موضوع را به مشتری اعلام نماید. برای سفارشات شهرستان زمان تحویل کالا به شرکت پست در هنگام ثبت سفارش مشخص میشود و کاربر برای پیگیری وضعیت سفارش خود باید به استفاده از کد رهگیری مرسوله پستی به سایت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران مراجعه نماید. باید توجه داشته باشید که مسئولیت ثبت آدرس گیرنده بر عهده مشتری میباشد سفارشها به آدرس ثبت شده توسط شما در هنگام ثبت سفارش ارسال خواهد شد، از این رو باید در ثبت آدرس و کدپستی در فرآیند ثبت سفارش دقت کافی داشته باشید. در صورت بروز اشتباه از سوی مشتری در ثبت آدرس گیرنده هزینه ارسال مجدد به آدرس صحیح بر عهده مشتری میباشد.