معرفی 4 اسباب بازی آموزش زبان انگلیسی + عکس و قیمت

اسباب بازی آموزش زبان انگلیسی

چرا اسباب بازی؟ این همه راه و کلاس برای یادگیری زبان انگلیسی ! خواندن این مطلب را تا انتها ادامه دهید تا به شما ثابت کنم بازی بهترین راه یادگیری زبان توسط کودک است. همچنین شما را با 4 اسباب بازی آموزش زبان انگلیسی آشنا می‌کنم…

 

قبل از هر چیز اجازه دهید به شما توضیح دهم چرا باید برای آموزش زبان انگلیسی از اسباب بازی استفاده کنید؟ بازی، غریزه کودک است. غریزه هیچ‌وقت خسته‌کننده یا تکراری نمی‌شود. بازی همان چیزی است که می‌توانید به وسیله آن تکراری بودن فرایند یادگیری زبان را از بین ببرید.

تحقیقات نشان داده بازی میزان یادگیری را افزایش داده و مهارت‌های ذهنی را تقویت می‌کند. اکثر کودکان  از نشستن پشت میز و حفظ کردن جملات لذت نمی‌برند. اما اگر پای یک اسباب بازی یا عروسک در میان باشد، کودک همیشه حاضر به همکاری با شماست. ‌

ثابت شده یادگیری زبان از طریق بازی (به‌ویژه بازی‌های گروهی)، به اندازه بودن در یک محیط خارجی و انگلیسی زبان موثر است. این روزها همه می‌دانند یادگیری زبان انگلیسی به اندازه زبان مادری اهمیت دارد؛ اما شما چند قدم جلوتر باشید و بهترین روش یادگیری را نیز بشناسید.

 در ادامه چهار اسباب بازی آموزش زبان انگلیسی را به شما معرفی می‌کنم که بی‌نهایت کاربردی و موثرند. سعی کنید این اسباب بازی ها را از سن پایین در اختیار کودکان قرار دهید.

 

1. موبایل موزیکال زبان آموز

اول با اسباب بازی مناسب کوچک‌ترها، یعنی بچه‌های زیر 3 سال شروع می‌کنیم. اگر دوست دارید گوش کودک از 18 ماهگی به زبان انگلیسی عادت کند، موبایل موزیکال محصول مناسبی است.

بعضی موبایل های موزیکال به غیر از صدای بوق تلفن، شمار‌ه‌گیری اعداد، زنگ خوردن و… جمله‌ها و کلمات ضبط‌شده انگلیسی دارند. همین ویژگی آن‌ها را به یک اسباب بازی آموزش زبان انگلیسی بی‌نظیر تبدیل می‌کند.

اسباب بازی موبایل موزیکال لمسی از برند HUANGER یکی از همین موبایل‌‌‌هاست. این اسباب بازی دارای 5 روش مختلف برای بازی کردن است که هر کدام یک جور زبان انگلیسی را تقویت می‌کنند.

اسباب بازی آموزش زبان انگلیسی

 

‌‍ با فشردن دکمه‌ها نام اعداد به انگلیسی گفته می‌شود. این موبایل حتی یک دکمه علامت سوال دارد که از بچه‌ها به زبان انگلیسی سوال می‌پرسد. مثلا می‌گوید جای عدد 9 کجاست؟ سپس به پاسخ درست یا غلط کودک واکنش نشان می‌دهد.

 موبایل HUANGER برای «آموزش اعداد انگلیسی» و «آشنایی با جملات سوالی» طراحی شده است. در واقع این موبایل کوچک فقط یک اسباب بازی آموزش زبان انگلیسی نیست، بیشتر شبیه به یک معلم جیبی و قابل حمل است!

خرید موبایل اسباب بازی HUANGER

‌موبایل موزیکالCYD  نیز یک مدل دیگر  از  اسباب بازی برای یادگیری زبان انگلیسی است. این موبایل روی آموزش اشکال، رنگ‌ها و اعداد تمرکز دارد. با فشردن هر دکمه، تمام اطلاعات مربوط به آن را می‌شنوید. مثل: این عدد 9 است. این دکمه شکل مثلثی است و رنگ زرد دارد!

فراموش نکنید که تمام جملات این موبایل موزیکال به زبان انگلیسی و با لهجه واضح بیان می‌شوند.

اسباب بازی برای یادگیری زبان انگلیسی

خرید موبایل موزیکال زبان آموز

‌2. عروسک شخصیت کارتونی

ابتدا بدانید که کارتون انگلیسی معجزه می‌کند! اگر در حال آموزش زبان انگلیسی به کودک دلبندتان هستید، کارتون خارجی باید بخشی از زندگی‌‍‌ روزمره او باشد. اما این معجزه چه زمانی حیرت‌انگیزتر می‌شود؟ زمانی که عروسک شخصیت کارتونی خارجی را برایش بخرید و به او بگویید: این عروسک فقط انگلیسی می‌فهمد!

 از آن جایی که کودک همیشه آن شخصیت را در حال انگلیسی صحبت کردن دیده است، حرف شما را به ‌راحتی باور می‌کند.

در نتیجه برای ارتباط برقرار کردن با عروسکش یا هنگام بازی کردن با آن انگلیسی صحبت می‌کند. حواستان باشد به هیچ‌وجه موقع انگلیسی صحبت کردن حرف فرزندتان را قطع نکنید. در این صورت اعتما به نفس او را پایین می‌آورید.

عروسک کارتون پپا پیگ

 

‌اجازه دهید مکالماتش با عروسک تمام شود، سپس با یک لحن آرام و مهربان نسخه درست اشتباهاتش را به او بگویید. سعی کنید به او بفهمانید اشتباه کردن یک فرآیند عادی از یادگیری زبان انگلیسی است. حتی می‌توانید بگویید: «من هم همیشه تلفظ درست این کلمه رو فراموش می‌کنم…»

بعضی از کودکان می‌ترسند شروع به صحبت کنند یا خجالت می‌کشند. حرف زدن با عروسک ترس این گروه را بچه‌ها را از بین برده و آن‌ها را برای انگلیسی صحبت کردن در جامعه آماده می‌کند.

خرید عروسک شخصیت کارتونی از هایپرباکس

 

3. لگو بهترین اسباب بازی آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

روشی که الان برای شما توضیح می‌دم در زندگی روزمره هم قابل استفاد است. خیلی خوب  است که موقع خرید، مسافرت، رد شدن از خیابان و… نام انگلیسی اجسام اطرافتان را با کودک تمرین کنید. اما استفاده از این روش بدون بازی، ممکن است کودک را از بیرون رفتن با شما دل‌زده کند.

بنابراین اگر می‌خواهید کلمات متنوع را با کودک کار کنید، یک اسباب بازی ساختنی بخرید. می‌توانید مسابقه «کی زودتر می‌سازه؟» برگزار کنید. نام انگلیسی یک شکل را بگویید و با شمارش یک، دو، سه شروع به ساختن آن کنید. سعی کنید هنگام ساختن شکل، اسم انگلیسی‌ آن را چندین بار تکرار و به آن اشاره کنید.

لگو اسباب بازی تقویت زبان انگلیسی

این روش باعث می‌شود کودک همان لحظه که نام کلمه را می‌شنود، آن را با دستان خودش بسازد و ببیند. بنابراین آن کلمه در حافظه تصویری و شنیداری او ثبت می‌شود. رنگی رنگی بودن قطعات لگو نیز به شما کمک می‌کند رنگ‌های انگلیسی را به فرزندتان یاد دهید.

اگر هدفتان از خرید اسباب بازی آموزش زبان انگلیسی گسترش دایره لغات کودک است، ساختنی را انتخاب کنید.

خرید اسباب بازی ساختنی از هایپرباکس

4‌. اسباب بازی آموزش حروف انگلیسی مگنتی

می‌دانید که علاوه‌بر شنیدن و صحبت کردن، نوشتن نیز بخش مهمی از فرآیند یادگیری زبان است. مگنت ابزار جذابی برای نوشتن است که باعث می‌شود کودکان جمله‌سازی خلاقانه را یاد بگیرند. آن‌ها حروف مختلف را آن‌قدر کنار هم می‌چینند تا به ترکیبات معنا‌‍دار برسند.

نوشتن با حروف مگنتی روی تخته برای کودکان بسیار جذاب‌‌تر از نوشتن با خودکار و روی کاغذ است. اگر کودک یک کلمه را با مگنت اشتباه بنویسد، به راحتی آن را برمی‌دارد و مگنت درست را جایگزین می‌کند.

اسباب بازی آموزش زبان انگلیسی

 این روش به کودک کمتر احساس اشتباه کردن را منتقل می‌کند. بنابراین بیشتر شبیه بازی است و کودک با خوشحالی تمرین می‌کند. این اسباب بازی آموزش زبان انگلیسی برای کودکان  بالای 6 سال یا هر سنی که بتوانند کلمات و حروف را تشخیص دهند مناسب است.

آموزش حروف انگلیسی با اسباب بازی به یک عدد تخته مگنتی و مجموعه مگنت‌ های انگلیسی نیاز دارید که باید به صورت جداگانه تهیه شوند.

خرید تخته مگنتی آموزشی از هایپرباکس

 

سخن آخر…

روش‌های «سنتی» آموزش زبان برای کودکان «امروزی» کارساز نیست! اگر بچه‌ها را مجبور به خواندن زبان با روش‌های سخت و قدیمی کنید، فقط آن‌ها را دلزده می‌کنید. روش مناسب و کاربردی برای آموزش زبان به کودکان، «بازی» است. اسباب بازی آموزش زبان انگلیسی برای کودکان می‌تواند روند آموزش را شیرین کند. این روش بدون فشار آوردن به کودک توانایی صحبت کردن، مهارت نوشتن و دایره لغات او را تقویت می‌کند. بچه‌ها هیچ‌ گاه از بازی خسته نمی‌شوند، بنابراین سعی کنید با استفاده از اسباب بازی آموزش زبان انگلیسی، یادگیری را برای آن‌ها تبدیل به تفریح کنید.

 

 

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*

بازگشت به بالا