معرفی 6 تا از گران ترین اسباب بازی های جهان + عکس ⭐

گران ترین اسباب بازی های جهان

همه ما از اسباب بازی برای مشغول کردن کودکان استفاده می‌کنیم. اما تا به حال فکر کردید میلیونرها چگونه کودکانشان را سرگرم می‌کنند؟ در این مطلب گران ترین اسباب بازی های جهان را می‌بینید که کمتر از 1% بچه‌های دنیا شانس بازی کردن با آن‌ها را دارند! ‌

هزینه‌ای که هر خانواده‌ سالانه برای خرید عروسک و اسباب بازی صرف می‌کند بسته به تعداد فرزندان، سن آن‌ها، شرایط فرهنگی، اقتصادی و عوامل دیگر متفاوت است. با این وجود می‌توانیم یک میانگین کلی از مصرف سرانه اسباب بازی در هر کشور به دست آوریم.

مسئله این‌جاست که گاهی ثروت‌مندان با خرید گران ترین اسباب بازی های جهان از این میانگین فاصله می‌گیرند و  آمار و ارقام را جا به جا می‌کنند. روش‌های سرگرمی کودکان آن‌ها مانند زندگی‌شان، متفاوت و پر زرق و برق است.

 جالب است بدانید خرید اسباب بازی برای خانواده‌های ثروت‌مند یک دغدغه محسوب می‌شود. زیرا بچه‌هایشان به معنای واقعی «همه‌چیز» دارند. به همین خاطر باید برای هیجان‌زده کردن فرزندشان راه‌های سخت‌تری از رفتن به یک اسباب بازی فروشی معمولی را امتحان کنند.

 ممکن است سفارش ساخت یک اسباب بازی اختصاصی را بدهند، روکش آن را پر از جواهر کنند یا گران ترین اسباب بازی های دنیا را بخرند! در لیست زیر عکس گران ترین اسباب بازی های دنیا را به همراه ویژگی‌های عجیبشان می‌بینید.

 

 

گران ترین اسباب بازی های جهان کدامند؟

1. گرانترین ماشین اسباب بازی دنیا

تنها تفاوت قابل مشاهده این ماشین اسباب بازی با یک ماشین واقعی، ابعاد آن است. درها، فرمان، چراغ جلو، بوق، گاز، ترمز و سایر بخش‌های ماشین واقعاً کار می‌کنند. حداکثر سرعت این ماشین‌ حدود 30 کیلومتر است. برای حفظ امنیت کودک، این ماشین دارای کنترل از راه دور است تا در صورت نیاز آن را متوقف کنید.

فضای داخلی ماشین با روکش چرمی بازسازی شده و دارای کمربند ایمنی سه طرفه است. با وجود امکانات ایمنی قوی که این ماشین دارد، همچنان راندن آن در خیابان غیرقانونی است. به همین دلیل استفاده از گران ترین ماشین اسباب بازی دنیا، به یک پیست مخصوص یا پارکینگ بزرگ احتیاج دارد. البته بی‌شک فراهم کردن این امکانات، برای صاحب گران قیمت ترین ماشین اسباب بازی جهان کار دشواری نیست.

گرانترین ماشین اسباب بازی دنیا

‌ این ماشین های واقعی در ابعاد کوچک، بدون شک جزء گران ترین اسباب بازی های جهان هستند که در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف موجودند. نشستن پشت فرمان این ماشین ها برای کودکان شبیه به رویایی است که همیشه در خواب‌هایشان دیده‌اند.

 نکته جالب راجب این اسباب بازی این است تقریباً هم قیمت یک ماشین واقعی و لوکس است! اما اگر آن‌قدر ثروت‌مند هستید که تمام ماشین‌های موردعلاقه خود را در پارکینگتان دارید، باید بگویم حالا وقت خوبی برای خرید گرانترین ماشین اسباب بازی دنیا  است.

 

خرید ماشین اسباب بازی لوکس از هایپرباکس

 

2. خانه‌های عروسکی غول پیکر

یکی از بازی‌های محبوب و مفید دخترانه، جان بخشیدن به عروسک‌ها و انجام بازی‌های خیالی با آن‌هاست. دختربچه‌ها معمولاً سناریوهای ذهنی فراوانی دارند که دوست دارند توسط عروسک‌هایشان اجرا شود.

خانه‌ عروسکی کمک می‌کند کودک یک زندگی واقعی را با عروسک‌هایش، در ابعاد مینیاتوری تجربه کند. مثلاً عروسک‌هایش روی تخت خانه عروسکی می‌خوابند، در آشپزخانه صبحانه می‌خورند، در پذیرایی کتاب می‌خوانند و…

اما اگر کودک شما در یک عمارت یا خانه چندطبقه زندگی کند چطور؟ طبیعی است که دیگر با یک خانه عروسکی معمولی سرگرم نخواهد شد! زیرا مهم‌ترین ویژگی خانه‌ عروسکی شباهتش به خانه واقعی کودک است. بنابراین کودکان ثروت‌مند باید یک خانه اسباب بازی باشکوه، درست مانند زندگی خودشان داشته باشند.

گران قیمت ترین اسباب بازی دنیا

این خانه‌های عروسکی دارای اتاق‌خواب‌های بی‌شمار، لوازم دکوری مینیاتوری، لوستر درخشان، مبلمان درجه یک و سنگ‌های مرمر است. جزئیات در ساخت و طراحی این خانه به قدری رعایت شده که حتی عروسک زن و مرد داخل خانه لباس‌های شیک و برند به تن دارند.  یک خدمت‌کار نیز در اتاق طبقه پایین در حال اتو کردن لباس‌هاست.

لوسیندا کراف که یکی از سازندگان گران‌ ترین اسباب بازی های جهان است، به صورت تخصصی در زمینه ساخت خانه‌های عروسکی فعالیت می‌کند. او می‌گوید با وجود این که تمام سعیش را کرده این اسباب بازی ها بیشترین شباهت را به زندگی واقعی مشتریان میلیورنش داشته باشند، یک بار یکی از مشتریانش به او گفته:

«باید عروسک‌های خدمت کار بیشتری توی خونه بذاری، چون در غیر این صورت خیلی واقعی نیست!»

 

3. پیست ماشین در خانه

سازندگان اسباب بازی همیشه محیط‌ها و لوازم جذاب را در ابعاد کوچک‌تر بازسازی می‌کنند. اما شاید بازسازی محیطی به وسعت پیست مسابقه کمی به نظرتان عجیب باشد. جالب است بدانید یک کمپانی در حال حاضر این کار را انجام می‌دهد و محصولاتش را در بین گران ترین اسباب بازی های جهان به فروش می‌گذارد.

اگر شما یک فرد ثروت‌مند باشید، می‌‌توانید از سازندگان گران ترین اسباب بازی های جهان درخواست کنید محصول را به صورت سفارشی برای شما بسازند. در این صورت می‌توانند حتی یک تابلو با نام خانوادگی شما بر سر در این پیست خانگی نصب کنند.

گرانترین اسباب بازی های دنیا

‌برای ساخت هر کدام از این پیست‌ها بیش از هزار ساعت زمان گذاشته می‌شود. تمام جزئیات این پیست دست‌ساز بوده و بیشترین شباهت‌ را به نمونه واقعی دارد. حتی تماشاگران و لباس تن آن‌ها نیز واقعی به نظر می‌رسند.

شما می‌توانید ماشین‌ های اسباب بازی داخل این پیست را با ریموت کنترلی هدایت کنید و واقعاً مسابقه دهید. این تجربه آن‌قدر هیجان‌انگیز است که احتمالاً دیگر دلتان نمی‌خواهد به یک پیست مسابقه واقعی بروید. چرا که گران قیمت ترین اسباب بازی جهان، یعنی پیست مسابقه را در خانه دارید.

 

4. باربی با گردنبند الماس

‌کمپانی اسباب بازی فروشی Mattle برای تبلیغ سری جدید باربی‌هایش یک خلاقیت جالب انجام داد. او به استفانو کاتوری که یک جواهر ساز مشهور استرالیایی است، سفارش ساخت یک باربی با گردنبند الماس داد!

گران ترین باربی دنیا

 

 

‌‌این پروژه علاوه‌بر به نمایش گذاشتن هنر و ظرافت کار استفانو کاتوری، این باربی ساده را به یکی از گران ترین اسباب بازی های جهان تبدیل کرد.

گردنبند این باربی ساخته شده از الماس سفید سه قیراط است. در اطراف الماس صورتی مربعی، با تراش زمرد یک قیراط قرار گرفته است. جواهرساز استفانو کانتوری همچنین لباس مجلسی مشکی، کفش‌های پاشنه دار و موهای بلوند باربی را طراحی کرده است.

اگر تا به حال تصور می‌کردید که خرید گران قیمت ترین اسباب بازی دنیا صرفاً هدر کردن پول است، این باربی نظر شما را عوض می‌کند. زیرا تمام هزینه‌‌ حاصل از فروش آن صرف بیماران مبتلا به سرطان شد.

‌‌‌

5. پستونک الماسی!

برای خوش آمد گویی به یک نوزاد تازه متولد شده در خانواده‌ ثروت‌مند، چه راهی از این بهتر؟ دسته این پستونک از طلای سفید ساخته شده و روی آن مجموعاً 280 عدد الماس به کار رفته است. شاید با خودتان فکر کنید امکان ندارد یک پستونک از این باشکوه‌تر بشود. اما باید بدانید می‌توانید همین پستونک را با الماس‌های رنگی سفارش دهید یا درخواست کنید نام کودکتان را روی آن حک کنند.

گران ترین پستونک دنیا

 

‌نوزاد تازه متولد شده هیچ‌وقت فرق بین پلاستیک و الماس را نمی‌داند. اما همچنان بعضی از والدین ثروت‌مند دوست دارند زندگی فرزندشان از همان لحظه تولد متفاوت از مردم عادی باشد. قیمت بالای این پستونک باعث شده حتی در بین گران ترین اسباب بازی های جهان نیز بازار فروش بسیار محدود و کم‌یابی داشته باشد.

به همین دلیل بعدها کمپانی‌های دیگری شروع به ساخت پستونک‌ از جنس طلا و نقره کردند تا این محصول قیمت معقول‌تری داشته باشد. با این وجود همچنان کمتر نوزادی زندگی‌اش را با چنین پستونک ارزشمندی شروع می‌کند!

6. اسب گهواره ‌ای از طلای 24 عیار و کریستال درخشان!

اسب گهواره‌ای در خاطرات تک تک ما پیدا می‌شود. همه ما اسب گهواره‌ای را با ظاهر چوبی و سبک‌وزنش به یاد می‌آوریم. اما جواهرساز ژاپنی «گینزا تاناکا» به افتخار تولد شاهزاده «هیساهیتو» این اسب گهواره ای از طلای 24 عیار را ساخت. وزن این اسباب بازی حدود 26 کیلوگرم یا 80 پوند است. این اسب در حال حاضر توسط دو خواننده مطرح آمریکایی برای دخترشان خریداری شده است.

اسب گهواره ای طلایی

غیر از اسب گهواره‌ای طلایی، اسب‌های قیمتی دیگری نیز در بین گران ترین اسباب بازی های جهان وجود دارند. چندین سال پیش یک زوج جوان برای اولین بار تصمیم گرفتند تمام سرمایه و زندگی خود را وقف ساخت یک اسب گهواره‌ای کریستالی کنند. آن‌ها حتی برای انجام این کار زیر بار قرض‌های سنگینی رفتند!

اسب گهواره ای کریستالی

 

 

با یک نگاه از راه دور می‌توانید پر زرق و برق بودن و درخشندگی این اسب را تشخیص دهید. روی بدن این اسب مجموعاً 82000 عدد کریستال درخشان چسبانده شده است. این زوج جوان مدت‌ها تحقیق کردند تا بهترین چسب برای انجام این کار را پیدا کنند. به همین دلیل ادعا می‌کنند کریستال‌ها هیچ‌وقت از بدن این اسب جدا نمی‌شوند.

در بین گران قیمت ترین اسباب بازی های جهان، کریستال بیشترین شباهت را به یک اثر هنری دارد. با وجود این که علاوه‌بر کودک می‌تواند وزن بزرگسال را نیز تحمل کند، احتمالاً بهتر است از آن به عنوان درخشنده ترین دکور خانه‌ استفاده کنید. کریستال تبدیل به تنها وسیله‌ای می‌شود که بدون نور مصنوعی، در تاریک‌ترین مکان‌ها برق می‌زند!

 

 

 

خرید اسباب بازی های لوکس از فروشگاه اینترنتی هایپرباکس

 

‌سخن آخر راجب گران ترین اسباب بازی های جهان…

هر خانواده به نسبت تعداد فرزندان و شرایطش، مقدار متفاوتی برای خرید اسباب بازی هزینه می‌کند. اما پولی که ثروت‌مندان برای این کالای جذاب خرج می‌کنند آن سوی مرز تفاوت‌هاست! خانواده‌های ثروت‌مند گاهی از همان اسباب بازی های مردم عادی، منتها با روکش طلا و مروارید استفاده میکنند. گاهی گران ترین اسباب بازی های جهان را می‌خرند که بیش از اندازه به نمونه واقعی شبیه باشند. مثل گرانترین ماشین اسباب بازی دنیا که فقط از نظر ابعاد با ماشین واقعی متفاوت است. در بعضی مواقع گران ترین اسباب بازی های جهان به دست هنرمندان و برای نشان دادن اوج ظرافت کار آن‌ها ساخته می‌شوند. اگر شما هم فکر می‌کنید خرید گران قیمت ترین اسباب بازی های جهان صرفاً هدر دادن پول است، باید بدانید که در آمد حاصل از فروش بعضی از آن‌ها وقف امور خیریه میشود.

 

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*

بازگشت به بالا