۷ پیشنهاد جذاب خرید کادو برای دختر و پسر 9 ساله

برای خرید یک هدیه مناسب برای بچه های ۹ ساله باید به علایق آن ها توجه کنید.

تا سن 9 سالگی، بسیاری از بچه‌ها آماده هستند تا نقش‌ها و مسئولیت‌های بزرگتری را بر عهده بگیرند. در حالی که قبلاً ممکن بود وانمود کنند که در یک آشپزخانه اسباب‌بازی غذا می‌پزند، بچه‌های این سن ممکن است از هماهنگی و توانایی شناختی برای پیروی از یک دستور غذا و تهیه یک غذای خانگی واقعی برخوردار باشند. وقتی صحبت از هدیه دادن می شود، این به معنای در نظر گرفتن ابزار بزرگسالان است. وقتی بچه‌ها مجموعه ابزارهای مخصوص به خود را داشته باشند، می‌توانند تمایلشان را برای ایجاد و نوآوری تقویت کنند. بنابراین جهت خرید کادو برای دختر و پسر 9 ساله بهتر است به این مورد دقت کنید که آن‌ها دیگر از دوران کودکی گذر کرده‌اند و در آستانه‌ی نوجوانی هستند.

بهترین پیشنهادهای خرید کادو برای دختر و پسر ۹ ساله

بیشتر کودکان ۹ ساله دوستی خود با هم‌سن و سال‌هایشان عمیق‌تر می کنند و زمان بیشتری را صرف معاشرت با سایر بچه‌ها اختصاص می‌دهند. بنابراین تجهیزات ورزشی و بازی‌هایی که سرگرمی گروهی را به همراه می‌آورند نیز انتخاب‌های خوبی هستند.

اگر به دنبال ایده‌هایی برای بچه‌های کوچکتر هستید، راهنمای ما را در مورد بهترین هدایا برای کودکان ۳ ساله، ۵ ساله و بچه‌هایی که در این رده‌ی سنی هستند را بررسی کنید. در ادامه می‌خواهیم به پیشنهادهایی برای دختر و پسر های ۹ ساله که از رده‌ی سنی ۷ تا ۱۰ سال هم شامل می‌شود را به شما ارائه دهیم.

۱- بازی فکری هانامیکوجی

بازی‌های فکری خانوادگی از هیجان‌انگیزترین هدایایی است که برای بچه های ۹ ساله تا ۱۲ سال می‌توان خریداری کرد. بازی هانامیکوجی که برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازی دو نفره ۲۰۱۶ است. در این بازی باید کارت‌های مرتبط با هر هنرمند را نسبت به حریف خود جمع کنید و به نوعی طرفدار آن هنرمند شوید. این بازی ساده است و بچه‌ها در این سن می‌توانند به راحتی آن را بازی کنند و از آن لذت ببرند.

بازی فکری دو نفره برای خرید هدیه بچه ها در سن ۹ سالگی

۲- بازی فکری عمو پولدار SCROOGE

این بازی سرمایه گذاری و فکری معروف در دنیا، برای تمام بچه‌ها در رده‌ی سنی ۸ تا ۱۲ سال بسیار مناسب است. اگر می‌خواهید برای فرزند خود هدیه‌ای بخرید که علم اقتصاد، ریاضی و محاسبات ابتدایی آشنا شود این بازی را برای او بخرید. آموزش بازی فکری عمو پولدار در دیگر مقالات ما موجود است. یک بازی ۲ تا ۴ نفره که می‌تواند برای ساعت‌ها او و دوستانش را سرگرم کند.

بازی فکری عمو پولدار برای خرید کادو دختر یا پسر ۹ ساله

۳- بازی فکری جت ست نبرد دو نفره

اگر به دنبال یک هدیه و بازی سرگرم کننده دو نفره برای کودک ۹ ساله می‌گردید، جت ست نبرد دو نفره بهترین انتخاب است. بازی برای کودکان و نوجوانان طراحی شده و در حدود ۲۰ دقیقه زمان می‌برد. مهمترین ویژگی این بازی آموزش افزایش سرعت عمل و حرکت، تقویت تفکر استراتژیک، تقویت هوش فضایی و تجسمی است. بنابراین مزایای این بازی ساده قطعا برای بچه‌هایی در این سن بسیار زیاد است.

بازی فکری جت ست نبرد برای هدیه به دختر یا پسر ۹ ساله

۴- توپ و تیر دروازه فوتبال

همانطور که اشاره کردیم بچه‌ها در این سن علاقه‌ی بسیاری به جنب و جوش و فعالیت فیزیکی دارند. آن‌ها می‌خواهند که انرژی خود را با بازی های فیزیکی مثل فوتبال تخلیه کنند. در نتیجه چه هدیه‌ای بهتر از خرید توپ فوتبال و تیر دروازه برای این کار می‌تواند باشد. برای اغلب بچه‌ها در این سن چنین هدیه‌ای بسیار خوشحال‌شان می‌کند. نصب و راه اندازی این تیر دورازه آسان است و کودکان ساعت‌ها با فوتبال بازی کردن سرگرم خواهند شد.

تیر دروازه فوتبال و توپ فوتبال برای هدیه به کودکان ۹ ساله

۵- اسباب بازی های لگو و ساختنی

لگوها برای تمام گروه های سنی محبوب هستند. این ابزار ساده و متنوع در اشکال گوناگون طراجی شده اند تا اکثر بچه‌ها و بزرگسالان از بازی با آن لذت ببرند. قطعا جهت خرید کادو برای دختر و پسر 9 ساله بهترین گزینه می‌تواند لگو باشد. لگوها در تمام رده‌های سنی و همچنین قیمت‌ها ساخته شده اند. با توجه به سلیقه و علاقه‌ی کودک می‌توان لگوهایی چون فرندز شهر بازی، وسایل ساختمانی، لگو بیمارستان یا مزرعه را برای آن‌ها خریداری کنید.

اسباب بازی لگو برای هدیه دادن به بچه های ۹ ساله

۶- اسباب بازی میز ایرهاکی

در ادامه‌ی پیشنهاد بازی‌های هیجان انگیز، این میز بازی می‌تواند انتخاب جالبی باشد. بازی هایی که باعث تحرک و نشاط می‌شوند برای کودکان در این سن بسیار مهم هستند. از طرفی هماهنگی میان حرکت چشم و دست و ذهن مهارتی است که بهتر است بچه ها از سنین پایین‌تر آموزش ببینند. میز ایرهاکی اسباب بازی دارای دروازه، جایگاه ثبت امتیاز، توپ و دسته مخصوص بازی است.

اسباب بازی میز ایرهاکی انتخابی هیجان انگیز برای هدیه به کودکان

۷- بازی هفت سنگ خانگی

بازی هفت سنگ یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های ایرانی است که نسل به نسل با آن آشنا هستند. این بازی برای کودکان و نوجوانان طراحی شده و از ۷ قطعه چوبی، برچسب‌های هیولا و یک عدد توپ تشکیل شده است. بازی با این مدل از هفت سنگ ساده است و به تحرک کودک از نظر ذهنی و فیزیکی کمک می‌کند.

بازی هفت سنگ برای خرید کادو برای کودک ۹ ساله

خلاصه‌ی مطلب …

خرید کادو برای بچه‌هایی در این سن باید با کمی دقت همراه باشد. شما نه باید کادویی کودکانه برای‌شان بخرید و نه بیش از حد بزرگسالانه. توجه به آموزشی بودن اسباب بازی و همچنین سرگرم کننده بودن آن بسیار ضروری است. پیشنهاد ما این است بازی‌ای را خریداری کنید که تا چند سال بعد بتواند از آن استفاده کند.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*

بازگشت به بالا