۷ پیشنهاد جذاب خرید کادو برای دختر و پسر ۵ ساله

پازل ها، ست های آشپزخانه و ابزار و همچنین بازی های فکری و گروهی برای هدیه به کودک ۵ ساله مناسب است

به دنبال هدیه‌ای برای کودک مهدکودکی خود هستید؟ کودکان پنج ساله در این سن واقعاً اجتماعی می‌شوند و عاشق بازی و بازی‌های گروهی هستند. بچه‌ها در این سن آماده‌اند تا هر آنچه در اطراف خود می‌بینند را به بازی بگیرند. بنابراین بهترین کادو برای دختر و پسر ۵ ساله شامل اغلب اسباب بازی‌ها و عروسک‌هایی است که به هیجان و تجربه‌ی بازی آن‌ها کمک کند.

هنگامی که آنها ۴ سالگی را ترک کردند و وارد سن ۵ سالگی شدند، مهد کودک را با چالش‌های جدید و همچنین تمرکز بیشتر شروع می‌کنند که به آنها کمک می‌کند تا بر وظایف حرکتی ظریف و فعالیت‌های بدنی پیچیده غلبه کنند. بچه‌ها در این ایام در حال آزمایش مهارت‌هایی هستند که با رشدشان قوی‌تر شده‌اند.

برای اینکه شما را با انتخاب‌های متنوع جهت خرید چنین هدایایی آشنا شوید، در ادامه برخی از اسباب بازی‌های جذاب برای این کودکان را معرفی خواهیم کرد.

بهترین پیشنهادهای خرید کادو برای دختر و پسر ۵ ساله

تا زمانی که بچه‌ها به ۵ سالگی می‌رسند، مهارت‌ها و علایق خاص‌تری پیدا می‌کنند که فرصت‌های جدیدی را برای هدیه دادن برای دیگران باز می‌کند. بسیاری از کودکان 5 ساله در حال شروع مهدکودکند و برای اولین بار در حال بررسی موضوعات و ایده های جدید در مدرسه هستند. اسباب‌بازی‌ها و کیت‌هایی که به آن‌ها اجازه می‌دهند در تحقیقات پروژه‌محور شرکت کنند – مانند انجام آزمایش‌های علمی ساده و کاوش در طبیعت – می‌توانند به آنها کمک کنند تا بین آنچه در کلاس در معرض آن قرار می‌گیرند (خواه مجازی یا حضوری) و آنچه که دارند ارتباط برقرار کنند. به علاوه دیگر اسباب بازی‌هایی وجود دارد که هم جنبه‌ی سرگرم کننده دارند و هم به یادگیری مهارت‌های مهم آن‌ها کمک می‌کنند.

۱- بازی فکری حروف الفبای ریبو آموزش انگلیسی

در این سن ذهن کودکان به شدت آماده‌ی یادگیری مبانی اولیه زبان انگلیسی و فارسی است. هر چقدر آموزش را در سنین کمتر شروع کنید، قطعا تاثیر بیشتری در آینده می‌گذارد. برای خرید هدیه کودک ۵ ساله می‌توانید از این بازی فکری استفاده کنید. هدیه‌ای آموزشی و در عین حال سرگرم کننده.

نمونه هدیه به کودکان ۵ ساله | بازی آموزش انگلیسی

۲- اسباب بازی ست نانوایی و آشپزخانه

اگر قصد دارید کادویی بخرید که کودک ۵ ساله را با وسایل آشپزی و همچنین شغل‌ها آشنا کند، ما به شما ست اسباب بازی نانوایی و آشپزخانه را پیشنهاد می‌کنیم. فرقی ندارد که بچه دختر باشد یا پسر، همه‌ی کودکان نیاز دارند تا حرفه‌های مختلف و ابزار آن‌ها آشنا شوند. این ست بازی با در نظر گرفتن وسایل مورد نیاز، آموزش‌های خوبی به کودکان در این زمینه می‌دهد.

اسباب بازی نانوایی ویژه هدیه به کودکان ۵ سال

۳- اسباب بازی وسایل پزشکی

بچه‌ها علاقه دارند که از شغل‌ها بیشتر بدانند. اگر کودک شما یا بچه‌ای که می‌خواهید برای او کادو بخرید از پزشک می‌ترسد، بهتر است برای او ست وسایل پزشکی را خریداری کنید. به این دلیل که به هر حال کودکان نیاز به چک‌آپ توسط پزشک دارند و اگر از این روند بترسند، کار را برای خانواده سخت می‌کند. با این وسایل ساده‌ی پلاستیکی، بچه‌ها می‌توانند با فضای پزشکی بیشتر آشنا شوند.

اسباب بازی پزشکی برای کادو به کودکان ۵ ساله

۴- بازی فکری تردست

این بازی بسیار ساده و هیجان انگیز است. یک بازی ۴ نفره که مناسب کودکان از سن ۵ سال به بعد است و به همراه خانواده می‌توان آن را بازی کرد. بازی فکری برای بچه‌ها در این سن بسیار ضروری است. شما می‌توانید جهت خرید کادو برای دختر و پسر ۵ ساله ای که در نظر دارید، این بازی می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

بازی هیجان انگیز تردست ویژه کودکان ۵ سال به بالا

۵- اسباب بازی پرتاپ توپ

یک بازی سرگرم کننده برای گروه سنی بالای ۳ سال که می‌تواند به عنوان هدیه بسیار مناسب باشد. طراحی این بازی ساده است و کودک می‌تواند با نشانه گرفتن توپ ها در مسیر پرتاب امتیاز کسب کند. هر چقدر تعداد بازیکن‌ها بیشتر باشد، جذابیت بازی بیشتر می شود.

بازی پرتاب توپ هدیه ای برای دختر و پسر ۵ ساله

۶- اسباب بازی ست ابزار و وسایل کار

ست ابزار در کنار دیگر وسایل بازی که به بچه‌ها آموزش‌های مهارتی مهم را می‌دهد، می‌تواند برای کادو خریدن مناسب باشد. توجه کنید که این وسایل بازی تنها مخصوص پسرها نیست. دخترها هم باید با وسایلی چون ابزار آشنا شوند و بازی کنند. در نتیجه تا جایی که می‌توانید هنگام خرید هدیه جنسیت را نادیده بگیرید.

بازی ست ابزار کار ویژه کودکان ۵ سال به بالا

۷- اسباب بازی مزرعه حیوانات

یکی از زیباترین بازی‌هایی که مناسب یک خرید کادو برای دختر و پسر ۵ ساله است، اسباب بازی مزرعه حیوانات نام دارد. این بازی کاربردی و ساده کودک را با ابزار مرتبط به حیوانات و مزرعه و همچنین نحوه‌ی مدیریت یک زمین بازی آشنا می‌کند. اسباب بازی ساختنی مزرعه حیوانات از فیگورهایی مانند ماشین تراکتور و حیوانات متنوع تشکیل شده است. سه عدد فیگور حیوانات اهلی بز، گاو و اسب نیز برای بازی بچه‌ها درون بسته‌‌ی اسباب بازی قرار داده شده. این بازی برای دخترها و پسرهای ۴ تا ۷ هم بسیار مناسب است.

برای کودکان ۵ تا ۷ سال می توانید اسباب بازی مزرعه حیوانات را هدیه دهید

خلاصه‌ی مطلب …

اگر قصد دارید که برای کودک دختر و پسر بالای ۵ سال هدیه‌ای بخرید، انتخاب‌های شما محدود نخواهد بود. دقت کنید که طیف وسیعی از عروسک و اسباب بازی وجود دارد که بچه ها می توانند تا چند سال بعد هم از این هدایا استفاده کنند. در نتیجه انتخاب خود را به ساده ترین نوع اسباب بازی ها محدود نکنید.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*

بازگشت به بالا