۷ پیشنهاد جذاب خرید کادو برای دختر و پسر ۲ ساله

اسباب بازی های پولیشی و پارچه ای و همچنین پازل های ساده بهترین اسباب بازی برای کودک زیر ۲ سال هستند

خرید کادو برای دختر و پسر ۲ ساله به احتمال زیاد کاری سخت برای پدر و مادرها و اقوام و دوستان به نظر می‌آید. اما نکته‌ی جالب این است که بهترین اسباب‌بازی‌ها برای پسران و دختران ۲ ساله ممکن است اصلاً اسباب‌بازی نباشند، بلکه چیزهایی بسیار ساده‌ای باشند. انتخاب هدیه برای این بچه‌ها جذاب و آسان است.

کودکان ۲ ساله در حال کشف نحوه تعامل و ارتباط با دیگران هستند. آن‌ها به تازگی راه رفتن را یاد گرفته‌اند و می‌خواهند دنیای اطرافشان را کشف کنند. از حیوانات عروسکی گرفته تا کتاب‌ها، ما گزینه‌های کافی برای خرید هدیه مناسب برای فرزند کوچکتان در هر مناسبتی در سال داریم.

بهترین پیشنهادهای خرید کادو برای دختر و پسر ۲ ساله

زمانی که فرزند شما ۲ ساله می شود، به احتمال زیاد در مورد دسته‌بندی رنگ‌ها و شکل‌ها و مهم‌تر از همه، وانمود کردن به بردن در یک بازی هیجان زده می‌شود. این اتفاق یک جهش بزرگ در مهارت‌های ذهنی آن‌ها است! در حالی که آن‌ها در در حال یادگیری این موضوع‌اند که خودشان افرادی با افکار و احساسات خاص هستند، همچنین می‌آموزند که دیگران نیز افکار و احساسات مربوط خود را دارند.

اسباب‌بازی‌هایی که بچه‌ها را وانمود می‌کنند تا در موقعیت قرار بگیرند و یا کاری را انجام دهند برای این بچه‌های دو ساله بسیار مناسب است. اسباب بازی‌هایی مانند وسایل آشپزخانه، عروسک‌ها و کالسکه‌های اسباب‌بازی یا وسایل نقلیه با شکل‌های بزرگ است که می‌توانند در داخل آن قرار بگیرند. علاوه بر این، پیشنهاد می‌شود به دنبال اسباب‌بازی‌هایی باشید که حل مسئله را تشویق می‌کنند، مانند بلوک‌های چوبی، لگوها، ساختن اسباب‌بازی‌ها و پازل‌ها.

این اسباب‌بازی‌ها و هدایای مورد تأیید والدین و بچه‌ها برای کودکان 2 ساله به آنها کمک می‌کند مهارت‌های جدیدی را توسعه دهند و تخیل جدی را در ذهن آن‌ها برانگیزند.

۱- عروسک‌های پولیشی و پارچه‌ای

از ساده‌ترین هدایایی که می‌توانید برای کودکان دوساله خریداری کنید، همین عروسک‌های پارچه‌ای با طرح‌های کارتونی هستند. شکل و جنس پولیشی این عروسک‌ها برای بچه‌هایی که به تازگی شروع به لمس و شناخت اشیا کرده‌اند بسیار مناسبند. طرح‌های مختلف عروسک‌های پارچه‌ای به شما کمک می‌کنند تا انتخاب گسترده‌ای برای دختر و پسر ۲ ساله داشته باشید.

عروسک پولیشی برای کادو کودک ۲ ساله

۲- اسباب بازی ست ماهیگیری

کودکان در این سن باید توانایی‌های مهمی از جمله قدرت فیزیکی و ذهنی خود را بهبود ببخشند. اسباب بازی ماهیگیری همان‌طور که از طراحی آن پیداست برای چنین سنی طراحی شده است. کودک ۲ ساله با در دست گرفتن قلاب و وسایل مربوط، فکر می‌کند که کدام ماهی‌ها را بر اساس شکل و حجم می‌تواند بگیرد. این ست بازی کاربردی و کودکانه می‌تواند پیشنهاد خوبی برای هدیه خریدن باشد.

اسباب بازی ماهیگیری برای هدیه به دختر و پسر ۲ ساله

۳- اسباب بازی آموزشی خانه ساعتی

اگر قصد خرید کادو برای دختر و پسر ۲ ساله را دارید، این محصول بسیار انتخاب خوبی خواهد بود. از این جهت که شما با یک ابزاری مواجه‌اید که چند کار و آموزش را همزمان به بچه‌ها ارا‌ئه می‌دهد. در هر وجه این اسباب بازی، ابزاری وجود دارند که قابلیت جداسازی و نصب شدن مجدد دارند. هر کدام یک موضوع را به بچه‌ها آموزش می‌دهند. درون هر خانه شکل‌هایی مانند ماشین، کشتی، هواپیما، دایره و مربع وجود دارد که کودک باید آن‌ها را بر روی جای خود قرار دهد و به داخل خانه بی‌اندازد.

اسباب بازی خانه ساعتی برای کودک ۲ ساله

۴- اسباب بازی موسیقی بلز

بچه‌ها دوست دارند که صداهای زیادی را تولید کنند. از گریه کردن که امری است طبیعی گرفته تا به سر و صدا درآوردن وسایل و اسباب بازی‌هایی که اطرافشان وجود دارد. بنابراین برای کودک زیر ۲ سال در این رده‌ی سنی مناسب است تا هدیه‌ای خریداری کنید که ابتدایی‌ترین متدهای موسیقی را به او آموزش دهد. اسباب بازی موسیقی بلز با یک طراحی ساده و زیبا می‌تواند به بچه‌های کوچک صداها و آواهایی مختلف را آموزش دهد.

هدیه برای کودک دو ساله | اسباب بازی بلز

۵- اسباب بازی وسایل نقلیه ساختمانی

یکی از اسباب بازی‌های سرگرم کننده برای کودکان که ۵ سالگی هم می‌توانند از آن استفاده کنند، ماشین‌های ساختمانی هستند. این ماشین‌های کوچک به بچه‌ها می‌آموزند که وسایل نقلیه چه انواع‌های گوناگونی دارند و برای چه کارهایی مناسبند.

خرید کادو برای کودک ۲ ساله

۶- لگوها و پازل‌های آموزشی

هر نوع پازلی که مناسب سن زیر ۲ سال باشد برای کودک دختر و پسر می‌تواند بهترین هدیه باشد. پازل‌ها و لگوها با توجه به الگوی رفتاری و ذهنی بچه‌ها طراحی می‌شوند. به همین دلیل شما تا بزرگسالی می‌توانید از آن‌ها برای کادو یا بازی استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم که در کنار بچه‌ها به آن‌ها آموزش دهید که قطعات پازل را چگونه باید در کنار هم قرار دهند. در این صورت از هدیه خود بیشتر لذت خواهند برد.

هدیه پازل برای کودک دختر و پسر ۲ ساله

۷- کتاب حمام کودک

برخی از بچه‌ها در سنین پایین از حمام فراری هستند. کتاب حمام کودک جهت خرید کادو برای دختر و پسر ۲ ساله بسیار مناسب است. این هدیه به پدر و مادر کمک می‌کند تا کودک را با چیزی که از آن ممکن است بترسد آشتی دهد. کتاب حمام کودک خوراکی‌ها، حیوانات، غذاها و چیزهایی که مربوط به استخر، آب و فضای دریایی است را به بچه یاد می‌دهد.

کتاب حمام کودک برای کودکان زیر ۲ سال

خلاصه‌ی مطلب …

اگر قصد دارید که برای کودک دختر و پسر زیر دو سال هدیه‌ای بخرید، انتخاب‌های بی‌شماری خواهید داشت. به علایق بچه، نیازهای او، جنبه‌ی آموزشی اسباب بازی و طراحی و امنیت آن برای کودک توجه کنید.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*

بازگشت به بالا