معرفی عجیب ترین اسباب بازی های دنیا

عجیب ترین اسباب بازی های جهان
همه‌ی ما اسباب بازی را به عنوان ابزاری برای سرگرمی و آموزش کودک می‌شناسیم. اما در این مقاله می‌خواهیم اسباب بازی هایی را به شما معرفی کنیم که تصورتان را به هم می‌ریزند! دلیل ساخت این اسباب بازی ها مبهم است و ذهن شما را درگیر خودش می‌کند. بسیاری از آن‌‍‌‌ها آن‌قدر ظاهر عجیب و ترسناکی دارند که حتی برای بزرگسالان نیز آزاردهنده است.

به نظر می‌آید این گروه از اسباب بازی های عجیب پسرانه و دخترانه، نه تنها تأثیر مثبتی بر کودک نمی‌گذارند، بلکه می‌توانند او را دچار مشکلات روحی فراوانی کنند. البته بعضی از اسباب بازی های عجیب می‌توانند برای کودک جالب باشند و هیچ گونه اثر منفی بر او نداشته باشند، اما همچنان تعجب‌برانگیزند.

بنابراین پس از دیدن عکس عجیب ترین اسباب بازی های دنیا و شناخت آن‌ها، فکر نکنید شما تنها کسی هستید که شگفت زده شده‌اید. هر آدمی بعد از دیدن این اختراعات عجیب که توسط کمپانی‌های تولیدشان «اسباب بازی» نامیده می‌شوند، حیرت زده خواهد شد!

 

از دست ندهید: خرید اسباب بازی های دخترانه با قیمت عالی از هایپرباکس

 

عجیب ترین اسباب بازی های دنیا

1. شوک الکتریکی عجیب ترین اسباب بازی جهان

احتمالاً شما حداقل یک بار برای بازی های گروهی که در جمع انجام می‌دهید، یک جریمه تعیین کرده‌اید. این جریمه می‌تواند مهمان کردن تمام اعضا به شیرینی یا انجام یک حرکت خنده دار باشد. جریمه‌های کوچک و بی‌خطر می‌توانند بازی را برای شما و همبازی‌هایتان هیجان‌انگیز‌تر کنند.

اما تا به حال فکر کرده‌اید که جریمه‌ی فرد بازنده یک شوک الکتریکی قوی باشد؟ باید بگوییم که سازنده‌ی این اسباب بازی نه تنها به این ایده فکر کرده، بلکه آن را عملی کرده است!

 

شوک الکتریکی عجیب ترین اسباب بازی جهان

 

‌اسباب بازی شوک الکترونیکی یا lighting reaction، یک بازی چهار نفره خطرناک است. هر کدام از بازیکن‌ها یک میله را در دست گرفته و به آهنگ عجیبی که از اسباب بازی پخش می‌شود گوش می‌دهند.

آن‌ها باید به چراغ قرمز خیره شوند تا به محض این که سبز شد دکمه را فشار دهند. فقط اولین نفری که دکمه را فشار دهد جان سالم به در خواهد برد و بقیه همگی دچار شوک می‌شوند. این اسباب بازی برای کودکان زیر 14 سال، زنان باردار و بیماران قلبی ممنوع است.

 

عجیب ترین اسباب بازی های دنیا

 

2. صورت پر جوش یک اسباب بازی عجیب

ترکاندن جوش‌های صورت، یک عادت اشتباه است که بسیاری از افراد به آن اعتیاد دارند. این کار می‌تواند باعث ایجاد زخم و لک روی پوست شود.

این اسباب بازی احتمالاً برای کسانی که به کندن جوش‌های صورتشان عادت دارند سرگرم‌کننده است! وسایل بازی شامل یک چرخ دنده و یک صورت پر از جوش است. وقتی عقربه‌ی چرخ‌دنده را بچرخانید بر اساس شانستان یکی از قسمت‌های صورت را به شما نشان می‌دهد.

 

از دست ندهید: خرید انواع اسباب بازی های پسرانه در طرح های متنوع

 

اسباب بازی عجیب ترکاندن جوش

 

شما باید تنها با استفاده از دو انگشت، یک جوش از همان ناحیه را بکنید. اگر حتی ذره‌ای فشار نامتعادل به جوش وارد کنید، از طریق سرنگ پشت اسباب بازی روی شما آب پاچیده می‌شود. بنابراین شما احساس می‌کنید یک جوش واقعی را ترکانده‌اید! کسی که بتواند جوش‌های بیشتری را بدون ترکاندن، از صورت این پسر بیرون بکشد برنده است.

 

3. بانک زنده

اسباب بازی گاو صندوق و اسباب بازی دستگاه ATM، می‌توانند دانش اولیه اقتصاد را به کودک بیاموزند. مهم‌ترین هدف این سبک از اسباب بازی ها این است که رفتار پس‌انداز کردن را در کودک تقویت کنند.

اما این بانک به خاطر عملکرد متفاوت و ظاهر شبیه به انسان، یکی از عجیب ترین اسباب بازی های دنیا است. هنگامی که یک سکه را جلوی دهان این بانک نگه دارید، با حالتی طبیعی دهانش را باز و بسته کرده و پول را می‌بلعد!

 

اسباب بازی گاو صندوق

 

جنس نرم صوت و حرکات ظریف دهان، باعث می‌شود احساس کنید این بانک واقعاً یک موجود زنده است. این اسباب بازی می‌تواند بچه‌ها را برای همیشه از پول پس انداز کردن پشیمان کند.

 

بانک زنده یکی از عجیب ترین اسباب بازی های دنیا

 

4. اسباب بازی عجیب دخترانه باربی حامله

یکی از اسباب بازی های عجیب دخترانه، عروسک های باربی حامله هستند. ظاهر کلی این عروسک به اندازه کافی دور از انتظار است، اما وقتی بیشتر راجب ساخت آن بدانید شوکه‌تر خواهید شد.

 

از دست ندهید: خرید انواع عروسک های دخترانه در طرح های متنوع و جذاب

 

عروسک باربی حامله

 

شبیه‌سازی این عروسک به یک خانم باردار بسیار دقیق است. اگر کودکان شکم این باربی را از تن او جدا کنند، یک جنین درون آن می‌بینند! آن‌ها می‌توانند جنین را از شکم بیرون آورده یا دوباره داخل آن جاساز کنند.

با این که باربی حامله یکی از عجیب ترین اسباب بازی های دنیا است، می‌تواند برای کودکانی که به تازگی قرار است خواهر یا برادر دار شوند مفید باشد. زیرا باعث شود آن‌ها تفاوت بدن مادر باردارشان را با بقیه درک کنند.

 

اسباب بازی باربی حامله

 

 

5. عروسک مریض بیمارستان

کودکان معمولاً لوازم دکتری اسباب بازی را دوست دارند. اما این عروسک مرزهای اسباب بازی های پزشکی قبلی را رد کرده و واقعاً تمام اجزای داخلی بدن را به کودک نشان می‌دهد.

آن چه که این عروسک را به یکی از عجیب ترین اسباب بازی های دنیا تبدیل می‌کند، این است که می‌توانید با باز و بسته کردن زیپ شکمش محتویات داخل آن را ببینید. این قابلیت می‌تواند تا حدودی جالب و در عین حال ترسناک باشد.

 

عجیب ترین اسباب بازی جهان عروسک پزشکی

 

قلب، کبد، روده، معده و هر آن چیزی که درون بدن یک انسان واقعی قرار دارد، داخل بدن این عروسک نیز وجود دارد. کودکان می‌توانند بعد از باز کردن زیپ، تمام این اندام‌ها را از داخل بدن عروسک بیرون آورده و دوباره در آن بچینند.

 

6. عروسک نوزاد واقعی

کودکان و به ویژه دختربچه‌ها از زمان‌های قدیم دوست داشتند برای عروسک‌هایشان مادری کنند. به همین دلیل عروسک های نوزاد با قابلیت غذا خوردن و دستشویی رفتن، جزء اسباب بازیهای عجیب اما محبوب هستند.

این عروسک‌ها می‌توانند هر کاری که یک نوزاد واقعی انجام می‌دهد را انجام دهند. فقط کافی است به آن‌ها مقداری آب بدهید تا  شیر بخورند، دستشویی کنند و حتی در موارد پیشرفته‌تر گریه کنند. گریه کردن آن‌ها محدود به یک صدای از پیش ضبط شده نیست، شما واقعاً اشک را روی گونه‌های آن‌ها می‌بینید.

 

عروسک نوزاد واقعی

 

به غیر از عملکرد واقعی، ظاهر بیش از حد طبیعی بعضی از عروسک‌های نوزاد حیرت انگیز است. شما گاهی نمی‌توانید در نگاه اول تشخیص دهید که آن‌ها یک عروسک یا یک نوزاد واقعی هستند. برای مثال به عکس زیر که یک عروسک نوزاد را نشان می‌دهد دقت کنید.

 

عروسک نوزاد واقعی

 

7. اسباب بازی تق تقه

این مورد در ایران بیش از تمام موارد دیگر لیست معروف است. هدف از بازی با این اسباب بازی واقعاً مشخص نیست. تمام اجزای آن شامل یک طناب و دو عدد توپ کوچک پلاستیکی است.

 

اسباب بازی عجیب تق تقه

 

 

بازی به این صورت است که کودکان از طریق تکان دادن طناب، توپ‌های کوچک را محکم به یکدیگر می‌کوبند. اگرچه این سر و صدا برای کودکان جذاب است، ولی برای بزرگترها تبدیل به یک کابوس می‌شود. اعتیاد به این اسباب بازی تا جایی پیش رفت که بردن تق تقه به مدرسه ممنوع شد!

 

همان‌طور که گفتیم، عجیب ترین اسباب بازی های دنیا می‌توانند مفید یا مضر باشند. گاهی آن‌قدر عجیب که شما هیچ دلیل منطقی برای بازی کودک با آن‌ها پیدا نمی‌کنید. گاهی نیز عجیب بودن آن‌ها به خاطر خلاقیت و نو‌‌آوری به کار گرفته شده در ساختشان است. به هر حال باید نسبت به تأثیر این دسته از اسباب بازی ها حساس باشیم. به نظر شما کدام یک از آن‌ها عجیب‌تر بود؟ اگر یک اسباب بازی عجیب می‌شناسید که جایش در این لیست خالی است، حتماً با ارسال دیدگاه آن را به ما معرفی کنید.

 

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*

بازگشت به بالا