راهنمای خرید اسباب بازی برای نوجوانان + لیست

خرید اسباب بازی برای نوجوانان

خرید اسباب بازی برای نوجوانان یکی از سخت‌ترین کارهای ممکن برای والدین است. دلیل این اتفاق هم این است که نوجوانان روحیات متفاوتی با کودکان خردسال دارد. نوجوانان علایق و سلیقه‌ی خاصی دارند که گاهی حتی پدر و مادر هم نمی‌توانند آن‌ها را درک کنند. در نتیجه ممکن است وقتی تصمیم به خرید هدیه یا اسباب بازی برای‌شان بگیرد، انتخاب‌های سختی داشته باشید. برای بر طرف کردن این مشکل تصمیم گرفتیم لیستی از اسباب بازی های مناسب برای نوجوانان را به شما معرفی کنیم.

لیست انواع اسباب بازی برای نوجوانان

پیش از آنکه به سراغ معرفی چند اسباب بازی و بازی مناسب برای نوجوان‌ها برویم، باید نکته‌ی مهمی را مطرح کنیم. همانطور که اشاره کردیم با توجه به سنی که نوجوان‌ها دارند ممکن است انتخاب برای آن‌ها بسیار سخت باشد. برای آسان‌تر شدن خرید اسباب بازی برای نوجوانان بهتر است که از خود آن‌ها بپرسید که به چه چیزی نیاز دارند. علاقه‌ی آن‌ها را جستجو کنید و بر اساس آن بازی را تهیه کنید. این کار هم نوجوان را خوشحال می‌کند و هم کار شما را برای خرید اسباب بازی راحت‌تر خواهد کرد.

۱- توپ‌های بازی فوتبال، بسکتبال و …

نوجوانان یکی از بزرگترین طرفداران ورزش هستند. آن‌ها اغلب ساعات زندگی خود را به بازی با دوستان خود می‌گذرانند. فوتبال، والیبال و … از جمله ورزش‌های پرمخاطب‌اند که نوجوان‌ها آن‌ها را دنبال می‌کنند. بنابراین برای خرید اسباب بازی و یا هدیه یکی از بهترین گزینه‌ها خرید توپ‌های ورزشی مورد علاقه‌ی آن‌هاست. بچه‌ها می‌توانند با این توپ‌ها ساعت‌ها با دوستان و هم‌ بازی‌های خود سرگرم شوند.

۲- بردگیم‌ها

یکی از سرگرم‌کننده ترین بازی‌هایی که بچه‌ها و حتی بزرگترها در هر سنی دور هم انجام می‌دهند، بازی با بردگیم‌هاست. برد‌گیم‌ها تنوع فرآوانی دارد. از آسان‌ترین بازی‌ها گرفته تا سخت‌ترین بازی‌هایی که مراحلی طولانی دارند و می‌توانند ساعت‌ها ما را به خود مشغول کنند. اگر به دنبال خرید اسباب بازی برای نوجوانان می‌گردید، این بردگیم‌های جذاب را انتخاب کنید.

۳- لگوهای سخت و پیچیده

زمانی که می‌خواهیم برای نوجوان‌ها اسباب بازی بخریم بهتر است بدانیم که این اسباب بازی‌ها باید کمی پیچیده‌تر از اسباب بازی‌های کودکان باشند. برای مثال لگوها انواع گوناگونی دارد. این اسباب بازی پرطرفدار برای اغلب سن‌ها و روحیات مختلف طراحی شده است. برای نوجوان‌ها پیشنهاد می‌شود که لگوهای کمی سخت و مناسب با علایق‌شان را خریداری کنید.

 ۴- بازی‌های فکری

بازی‌های فکری نیز برای تمامی رده‌های سنی ساخته شده‌اند. برخی گمان می‌کنند که خرید بازی های فکری فقط برای کودکان کم سن و سال است که نیاز به یادگیری مهارت‌های اولیه دارد. اما طراحی انواع بازی‌های فکری و همچنین استقبال از آن‌ها از سوی نوجوانان و بزرگسالان باعث شده این بازی‌ها در خانه‌ی اغلب ما مردم وجود داشته باشد. بسته به علاقه‌ی نوجوان خود می‌توانید از شطرنج و جنگا گرفته تا بازی های فکری مانند مافیا و مونوپولی را برای آن‌ها بخرید.

۵- پلی استیشن و XBox

نمی‌توان این حقیقت را انکار کرد که در حال حاضر بازی‌های کامپیوتری و یا پلی‌استیشن یکی از محبوب‌ترین بازی‌های نوجوان و جوانان ما است. بچه‌ها ساعت‌ها پای این بازی‌ها می‌نشینند و از آن‌ لذتی مشابه بازی‌های هیجان‌انگیز فیزیکی مانند فوتبال و … را می‌برند. هرساله پلی استیشن و XBox جدیدترین ورژن کنسول بازی خود را همراه با بازی‌های جذاب دیگر ارائه می‌دهد. ویژگی‌های متنوع این کنسول‌ها باعث شده تا نوجوان علاقه‌ی بسیاری به خرید و بازی با آن‌ها داشته باشند. به همین دلیل برای خرید اسباب بازی برای نوجوانان این کنسول‌های بازی به‌شدت پیشنهاد می‌شود.

۶- اکشن فیگورها

نوجوان‌ها در این سن طرفدار بسیاری از چهره‌های مشهور هنری و ورزشی هستند. آن‌ها فیلم‌ها و کارتون‌های زیادی را تماشا می‌کنند و به شخصیت‌های آن‌ها علاقه‌مند می‌شوند. برای خرید هدیه‌ای مناسب اگر نوجوان شما به این شخصیت‌ها علاقه دارد، می‌توانید از اسباب بازی فروشی‌ها اکشن فیگورهایی که دوست دارند را خریداری کنید.

۷- دوچرخه، اسکیت بورد و اسکوتر

اگر فرزند شما علاقه به بازی‌های خارج از خانه دارد، بهترین هدیه می‌تواند خرید اسکیت بورد و یا اسکوتر باشد. نوجوان‌ها می‌خواهند انرژی خود را از طریق بازی‌های هیجان‌انگیز خالی کنند. اگر دسترسی به شهربازی و یا فضاهای بازی بزرگ نیست، می‌توان برای آن‌ها اسکیت و یا اسکوتر خریداری کرد و آن‌ها را تشویق که با این وسایل بازی کنند. همچنین دوچرخه نیز در هر سنی یکی از بهترین ابزارهای بازی به حساب می‌آید. خرید دوچرخه همیشه برای بچه‌ها در هر سنی جالب است. این وسایل بازی بهترین انتخاب برای نوجوانان هستند.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*

بازگشت به بالا