راهنمای انتخاب و خرید بهترین ماشین کنترلی

نحوه انتخاب و خرید بهترین ماشین کنترلی

ممکن است فقط یک علاقه مند به ماشین‌های کنترلی باشید و یا به دنبال ایده‌ای عالی برای هدیه به پسر، دختر، خواهرزاده یا برادرزاده خود بگردید. اتومبیل‌های ریموت‌دار می‌توانند ساعت‌ها سرگرمی و هیجان را برای کودکان و بزرگسالان در هر سنی فراهم کنند. این ماشین‌ها زمانی فقط برای بزرگسالان یک سرگرمی گران قیمت به حساب می‌آمد. خرید این وسایل نقلیه گران و استفاده از آن‌ها پیچیده بود. خوشبختانه، این موضوع تغییر کرده و اکنون چندین شرکت اسباب بازی آن‌ها را برای کودکان در هر سنی تولید می‌کنند. با این حال، افزایش مدل‌ها و گزینه‌های موجود در بازار مشکل دیگری را ایجاد می‌کند. شما باید بدانید که بهترین ماشین کنترلی برای فرزندتان کدام یک از آن‌هاست؟ در ادامه به سوال‌هایی که هنگام خرید مطرح می‌شود پاسخ خواهیم داد و موارد مورد نیاز برای انتخاب اتومبیل کنترلی را توضیح می‌دهیم:

آیا ماشین کنترلی برای کودکان بی‌خطر هستند؟

سوال در مورد ایمنی اتومبیل‌های کنترلی برای کودکان می‌تواند یک مسئله پیچیده باشد. اما، پاسخ کوتاه این است که بله، این ماشین‌ها برای بچه‌ها ایمن است، به شرطی که شما یک ماشین مناسب سن او را بخرید و اقدامات ایمنی خوبی را رعایت کنید.

هنگامی که فرزندتان در خارج از خانه بازی می‌کند، مطمئن شوید که او از قوانین اساسی ایمنی آگاهی دارد. دقیقا مثل سایر اسباب بازی‌ها، ماشین‌های کنترلی برای کودکان نیز تحت قوانین، آزمایشات و استانداردهای ایمنی مختلفی قرار دارند. خرید بهترین ماشین کنترلی ایمن باید بر اساس این موارد باشد:

  1. از یک تولید کننده و یا فروشگاه‌ آنلاین اسباب بازی معتبر خریداری کنید.
  2. دقت کنید مناسب سن کودک شما طراحی شده باشد.
  3. مناسب برای مرحله رشد ذهنی و فیزیکی کودک باشد.

سرعت اتومبیل‌های کنترلی چقدر است؟

ماشین کنترلی‌ای که برای کودکان طراحی می‌شود به نسبت بزرگسالان سریع حرکت نمی‌کند. بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که اسباب بازی کوچک شما ۷۰ کیلومتر در ساعت نخواهد بود. سرعت ماشین‌های باکیفیت به محدوده سنی ساخت ماشین و کودک بستگی دارد.

برای اسباب بازی‌های کودک نوپا بهترین ماشین کنترلی می‌تواند از ۲ تا ۵ کیلومتر در ساعت و برای بچه‌های بزرگتر تا سرعت ۳۰ کیلومتر در ساعت باشد. اکثر اتومبیل‌های این کودکان می‌توانند در محدوده ۵ تا ۱۵ کیلومتر در ساعت به سرعت برسند. معمولاً هرچه محدوده سنی توصیه شده خودرو بیشتر باشد، سرعت حرکت آن نیز بیشتر خواهد بود.

 

خرید انواع ماشین اسباب بازی با کیفیت عالی 

 

مزایای خرید بهترین ماشین کنترلی برای کودکان

 

مزایای خرید ماشین کنترلی برای افزایش مهارت های اساسی کودک

۱- حس مسئولیت پذیری در کودک

با توجه به اینکه اتومبیل های ریموت‌دار در طول روز همه نوع خاک، گرد و غبار و زباله‌ها را به خود جذب می‌کنند، به تمیزکاری منظم و نگهداری مناسب نیاز دارند. همچنین، اگر به درستی کنترل نشوند، به راحتی آسیب می‌بینند. بنابراین، کودک متوجه می‌شود که باید خیلی سریع از ماشین خود مراقبت کند. آن‌ها به آرامی احساس مسئولیت می‌کنند که در سنین پایین این مورد برای‌شان بسیار ضروری خواهد بود.

۲- افزایش مهارت‌های اساسی

کنترل این ماشین‌ها برای هماهنگی چشم و دست بسیار ضروری است. کودکان ضمن هدایت وسایل نقلیه خود، جلوگیری از دست انداز و چرخش، یاد می‌گیرند سریع‌تر واکنش نشان دهند. آن‌ها همچنین با درک مفهوم قطعات خودرو که به طور کلی چکونه کار می‌کنند، مهارت‌های حرکتی خوبی را می‌آموزند.

۳- بازی در فضای باز

از مهم‌ترین ویژگی‌های یک ماشین کنترلی این است که باعث بازی در فضای باز می‌شوند. کودکانی که صاحب این اسباب بازی‌های کوچک هستند دوست دارند اوقات خود را در خارج از خانه سپری کنند. رانندگی با ماشین کنترلی بر روی چمن و موانع مختلف بسیار هیجان‌انگیزتر از کنترل آن در فضای محدود و بسته است.

۴- اجتماعی کردن کودک

اتومبیل کنترلی به کودکان این امکان را می‌دهد تا زمان بیشتری را با دوستان خود سپری کنند و حتی با افراد جدید دیدار کنند. همچنین این فرصت را به خانواده‌ها می دهد تا در یک فعالیت هیجان انگیز مانند مسابقه ماشین‌سواری با یکدیگر شرکت کنند. به طور کلی، ماشین‌های کنترلی یکی از آن اسباب بازی‌هایی هستند که باعث معاشرت بیشتر بچه‌ها می‌شود.

انتخاب و خرید بهترین ماشین کنترلی چگونه است؟

برای انتخاب بهترین ماشین کنترلی باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  1. سن کودک شما
  2. توانایی‌های فرزند شما
  3. محدوده سنی پیشنهادی سازنده برای یک ماشین خاص.
  4. چقدر فضای لازم برای رانندگی با ماشین کنترلی برای فرزندتان دارید.
  5. منبع تغذیه ماشین و ریموت آن.
  6. هر ویژگی اضافی که ممکن است بخواهید داشته باشد، مانند مناسب بودن برای استفاده در سطوح سخت و مسابقه دادن.

خرید یک ماشین کنترلی خوب و استاندارد بهتر است از مراکز توزیع این اسباب بازی مانند فروشگاه‌های آنلاین فروش اسباب بازی و یا مراکزی که توزیع آن‌ها را بر عهده دارند صورت بگیرد.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*

بازگشت به بالا